Partaj

I går åkte jag till Emma och Jocke för att fotografera dem och Vilgot till tidningen. Vilgot var vaken fram till precis innan vi skulle sätta igång då han tvärslocknade. Vi tog några bilder när han sov, men vi ville ju att man skulle se hans fina ögon på bilden. Vilgots "snälla" föräldrar försökte att väcka honom, vilket inte var det lättaste. Till slut lurade dem honom att det var dags för blöjbyte och efter en stund vaknade han till, men då var han ju inte så glad i stället! Vi gjorde ett nytt försök, men då grät han på de flesta bilderna. Så då fick han lite mat och efter det så gick det bra! Han var både vaken och glad! 
Jag kunde inte stanna kvar så länge, så jag åkte hem när vi fotograferat klart. Då var det dags att göra sig i ordning för lite party. Malin (från Ljusdal) hade inflyttningsfest. Det var en jättetrevlig kväll och hon hade hittat en jättefin lägenhet. 
 
I dag har jag plockat fram adventsljusstakarna till fönstren och de få julsakerna jag har. Tyvärr är de flesta sakerna hemma hos mamma och pappa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0