Plugg

Gårdagen spenderades hemma framför datorn med att plugga. I dag har jag varit till skolan för en lektion och sen hemma och fixat lite. Diskat, dammsugit, satt upp julgardinerna, gått iväg med återvinning. Jag har även gjort julkolan som jag och Emma inte hann göra i fredags. Jag trodde jag hade misslyckats eftersom det lyckades bränna fast lite i botten och sen lossnade en del av det brända och hamnade i smeten. Jag har inte blivit vän med spisen här än! Jag chansade i alla fall och hällde upp kolan och det visade sig att den blev jättegod! Farligt god... Det blir svårt att hålla sig från att gå till kylen och "nalla" lite. 
 
I kväll ska jag sitta framför tv:n och försöka göra några julkort. 
 
Nu är det två veckor till julafton! Längtar! I morgon är det förresten vår sista dag på skolan för det här året. Tiden har gått så otroligt snabbt! Fattar inte att en termin är gjord snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0