Inga bilder

Hade tankt ladda upp nagra bilder i bloggen, men det fungerar tyvarr inte. Ni far halla till godo tills jag kommer hem tror jag. Ev. bloggar jag fran mobilen nan gang med en bild tagen pa den.
I dag har vi solat och badat hela dagen, fast har legat mycket i skuggan. Vi blev ganska roda igar sa vi tar det lite lugnt. Vagorna ar jattehoga och det ar harligt i havet. Jattevarmt vatten! I dag holl jag dock pa att bli utan bikiniunderdel vid den hogsta vagen. Hamnade under vattnet sa jag knappt visste vad som var upp och ner ett tag och var tvungen att halla benen bojda eftersom trosorna satt i knavecken!!
Jag har testat mig fram ganska mycket med kameran och lart mig en hel del sa jag tror att det blir bra bilder.
I kvall var vi och at pa en jattemysig restaurang. Vi tog tre forratter och delade pa, tva sorters varrullar och pilgrimsmusslor som serverades i skalen. Sen at jag grillad anka till varmratt och Caroline at blackfisk. Jattegod mat sa dit gar vi nog fler ganger.
I morgon ska vi kopa tagbiljetter for att ta taget till Saigon pa sondag. Vi har bokat in oss pa ett 4,5-stjarnigt hotell! Riktig lyx! Vi ska aven ga pa fiskmarknaden i morgon.
Det ar valdigt spannande och intressant har. Vilken annorlunda kultur!
Just nu sitter det fyra geckoodlor pa vaggarna runt oss. Jag borjar vanja mig lite vid dom, aven om det ar lite ackligt nar dom sitter rakt ovanfor huvudet pa mig.
Facebook fungerar fortfarande inte. Forhoppningsvis funkar det i Saigon. :)

Kommentarer
Postat av: Kristinen

Ååååh låter underbart!! Förutom ödlorna förstås ;-) Å 4,5 stjärnigt hotell?! Nice!! :-)

2012-02-10 @ 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0