Massage

I morse klev vi upp lite tidigare (strax efter sju) och åt frukost, för att sen åka in till stan och promenera vid fiskehamnen och se när fiskarna tog upp näten. Sen har vi legat på stranden hela dan. Tyvärr har det varit lite molnigt de senaste dagarna, men det är ändå varmt och man får färg ändå. Men vi hoppas på bättre väder dom sista dagarna.
Just nu ligger Caroline och får vietnamesisk massage. Själv valde jag att ta det i morgon, eftersom jag bränt min arm rätt mycket. Jag var så klantig så jag glömde att smörja in den med solkräm i går. Men jag upptäckte det mitt på dan när den var väldigt röd. Sen har jag täckt över den hela tiden efter det. Det blev inte så farligt som det kunde ha blivit, men jag tror att det är skönt att vänta lite med massagen. 70 minuters helkroppsmassage kostar 14 dollar, vilket är omkring 100 kr!
Vi har även shoppat en del i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0