Veckan som gått

Veckan startade med enbart jobb och hemmakvällar. På onsdag kväll var det sen dags för lite After work på Järnvägs med några trevliga kollegor. Åt god mat och drack ett par cider. Jag och Kristin lyxade till det med trerätters. :)
På torsdag kväll passade jag på att gratta min fina Kristin som fyller år i dag, eftersom jag inte hinner gratta henne innan jag åker annars. Vi åkte till Condis och började med att äta en varm macka eftersom vi inte ätit middag. Sen tog vi även en varsin morotskaka. :) Jättetrevligt att sitta och prata av sig med henne.
I kväll har jag packat lite, men är inte klar än. Blir väl för mycket som vanligt. Ska packa ner allt först och sen plocka ur om det blir för mycket. :) Tänk att vi åker om fyra dagar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0