Vietnam

Nu ar vi framme i Vietnam. Resan gick bra, men var lang. Fran att jag lamnade Ljusdal till att vi var framme vid hotellet tog det 25 timmar. Vi har det jattebra har. Det ar varmt och harligt.
Idag har vi legat pa stranden hela dagen. Det ar jattefin strand, varmt vatten och hoga vagor. Hotellet ar fint ocksa. Vi verkar fa sallskap i rummet av geckoodlor men det ar bara att vanja sig. Jag blev ju lite nervos vid tanken forst, men dom gor inte sa mycket. :)
I kvall har vi varit inne i staden Phan Thiet, ca en mil fran hotellet. Vi trodde nar vi bokade resan att det var en by typ, men det visade sig vara valdigt stort! Att ta sig over vagen ar en utmaning med alla mopeder som kor at alla hall, men vi lar oss nog. Fragan ar hur det gar i Saigon, nar vi tycker det ar laskigt har. :)
Det blir tidiga kvallar sa vi kommer upp tidigt pa morgonen och hinner med att ata mycket vid frukosten och sen lagga oss pa stranden tidigt och forhoppningsvis fa en solstol.
Nu ar klockan strax atta och vi ar pa vag in till hotellrummet strax for att ta det lite lugnt innan vi lagger oss. Jag ska bara forsoka fa ett kort med den otroligt stora och vackra manen som lyser pa himlen ikvall! Kan lova att det kommer att finnas manga bilder att se nar jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Kristinen

Ååh vad härligt med ett litet livstecken från dig vännen! Ser fram emot många bilder - och kom ihåg vad jag sa innan du åkte - se till att du själv fastnar på bild också! Så jag får se din fina nuna :-) Kramen till dig!

2012-02-09 @ 15:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0