Beach 2012

Nej, nu är det dags att bryta dom onyttiga vanorna och börja tänka på figuren. Tror dock inte att jag kommer att hinna göra så mycket åt det innan vi reser iväg om mindre än en månad, men man kan ju ge det ett försök eller åtminstone se till att inte gå upp nåt i vikt. Slut på kakor och sånt på kvällarna, och in med frukt i hemmet i stället. Inte bara liggande för att se fina ut i fruktskålen utan även ner i magen. :) Det är ju så himla gott egentligen så jag förstår inte varför det vissa perioder är så svårt att äta frukt.
Funderar även på att köpa hem en del nyttiga ingredienser som jag inte vet om jag gillar, men kanske, som t.ex. bulgur. :)

I dag har jag för övrigt pratat lite mer med en mycket nära vän om vad jag känner för vissa saker, samma saker som jag pratade om med min vän i lördags. Tänk att jag inte fått ur mig det tidigare. Jag vet ju att jag har underbara, förstående vänner. :) Känns mycket bättre efteråt. Ursäkta att det blir lite hemlighetsfullt här nu, men det viktiga är inte vad det handlar om, utan att jag ska försöka bli bättre på att berätta när det är nåt jag går och grubblar över. Men en del av det har jag ju skrivit om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0