I´m bad

I går skrev jag att det var dags att slänga ut onyttigheterna och in med nyttigheter. I dag var jag och handlade och det gick inte så bra... Vågar nästan inte berätta... Börjar med att försvara mig och säga att jag handlade till helgen också. :) Det följde med en godispåse, en coca-cola, ett big pac med glass och chokladsås. :/ Fy mig... Men det följde också med en hel del frukt faktiskt. :) Glassen köpte jag till den fruktsallad som jag och Kristin tänkte göra när vi ska ha filmkväll på torsdag. Men ok, ett big pac går nog inte åt!
Tyvärr är det mycket urplockat och en del dålig frukt så jag kunde inte köpa allt jag hade tänkt. Ett tips är också att kolla på bäst före-datumen just nu om du handlar på Ljusdals största mataffär! Brukar inte vara några problem annars, men dom verkar ha halkat efter i inköpen efter nyår.

Har så himla ont i munnen just nu, då jag har fått en blåsa längst in vid visdomstanden. Gör ont så fort jag biter ihop. Hoppas det är den värsta dagen i dag, för annars vet jag knappt om jag kommer att kunna äta i morgon. Det positiva med det är att jag inte hugger in på godiset eftersom jag ändå inte kan njuta av det!

Har pratat i en timme i telefon med syrran i dag. Skönt att prata av sig med henne. :) Det lutar nu lite åt att vi ska försöka få ner Zelda till dom under tiden jag är bortrest. Kattpensionatet som jag skulle vilja ha henne på blir lite för dyrt för över två veckors tid. Blir intressant att se hur det går att ta henne till Stockholm. Hon kommer nog att skrika så hon är helt utmattad när hon kommer fram.

Nu blir det film! Har sovmorgon och börjar 11.00 i morgon. Skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0