Latmask

Ännu en ledig dag då jag inte fått något gjort. Skönt att det är två lediga dagar kvar i alla fall. Hade tänkt städa i dag, men kanske gör det i morgon i stället. Har insett att det är väldigt dumt att sätta på tv:n på morgonen för det är så lätt att fastna framför den.
Men jag är lite less på att sitta en hel dag själv utan att någon hör av sig och frågar om man ska hitta på nåt. Då är det tyvärr lätt att bara fördriva tiden utan att göra något särskilt. Ibland kan man känna sig väldigt ensam och undra var ens vänner håller hus. Ni kanske undrar varför jag då inte tar upp luren och ringer nån, men ibland behöver man någon som drar med en på saker och inte tvärtom. Det är också såna här dagar då jag verkligen längtar efter att flytta. Även om jag älskar mina vänner så kanske jag behöver träffa lite nytt folk (några singlar kanske?).

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch ja det är inte kul när det känns som att det bara är en själv som ringer och fixar. Tyvärr är det lätt att om man brukar vara den så tar folk för givet att man ska vara den personen, typ: "vill hon göra något så hör hon ju av sig". Och vissa dagar är det OK andra dagar känner man sig ensam. Kram på dig!

2012-01-08 @ 10:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0