Middag!

I går var jag lat och orkade inte gör mat så i dag var jag tvungen att ställa mig vid spisen och jag blev väldigt nöjd med resultatet faktiskt. Jag slängde ihop nåt enkelt och gott. :) Man borde ju göra sådär snyggt med en bild på maträtten snyggt upplagt, precis som i alla matbloggar, men jag glömmer oftast bort att ta bild på maten, men här kommer i alla fall receptet. 500 g fläskytterfilé 250 ml matlagningsgrädde ca 3 msk mango chutney (jag tog 2 vanliga matskedar vilket nog blir lite mer än i vanligt msk-mått) 1 köttbuljongtärning salt svartpeppar Stek köttet och häll i övriga ingredienser. :) Servera med ris eller bulgur. Jag åt den med bulgur. Första gången jag har gjort bulgur och det gick ju bra att äta!

Kommentarer
Postat av: Karin olsson

Hej! Vart har du köpt dina längdskidor? Funderar på att köpa mig ett par men vet inte riktigt om jag ska köpa nya eller begagnade... Sen kan ju inte jag valla så jag måste satsa på vallningsfria :P kram karin

2012-01-18 @ 10:25:11
URL: http://kolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0