Middag

Tackade nej till middag hemma hos mamma och pappa i dag (köttfärslimpa, inte inte min favorit men helt ok) och tänkte att jag skulle tvätta lite i stället. Orkade inte heller åka ut med bilen i dag. Tog fram lövbiff och tänkte göra ris och beasås till det. Kokade riset, började steka köttet och insåg sen att jag knappt hade nåt beasåspulver kvar. Förstår inte varför jag inte köpt hem nytt, som jag alltid gör när något börjar ta slut av sånt jag alltid har hemma. Det fanns så det hade blivit ca 0,5 dl sås, inte så mycket. Men jag fick hjärnsläpp och tog en dl vatten så det blev ju bara blask och var bara att tömma bort. Så himla tråkiig middag blev det i dag med ris och lövbiff. Har dessutom två matlådor så jag ser inte fram morgondagens lunch! Men orkar inte gå och handla heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0