Rolig helg!

På lördagen började jag med att ta det lite lugnt, som vanligt när det blir helg. Sen tog jag en skidtur på 5 km, innan det var dags att göra sig i ordning för kvällen. Tog sen en promenad hem till Therese där tjejerna väntade. Planen var att börja med att pyssla lite. Det blev ca en kvarts pyssling, sen kände alla att det inte fanns så mycket inspiration så vi la ner det och började göra maten i stället. Alla hade tagit med sig plockmat som vi gjorde i ordning där och det blev mycket mat! Och väldigt god mat!

   
  

Efter att vi hade ätit oss proppmätta satt vi och pratade och spelade sen några omgångar Med andra ord. Herregud vad vi skrattade! Riktigt rolig kväll! Vi blev kvar hos Therese hela kvällen. Vi hade nog roligare där än vad vi skulle ha haft på krogen.


På söndag eftermiddag kom Sandra hit och förgyllde min dag/kväll. Vi satt och pratade hela kvällen och smed lite roliga planer. Kom i säng lite senare än jag borde, men det är ju så svårt att avsluta kvällen för att sova när man har så trevligt, så det kan vara värt att vara lite trött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0