Spending money

Efter jobbet i dag gick jag ut på köpingen en sväng. Tänk vad snabbt det kan gå att spendera pengar! Började på Rena rama verkstan som har utförsäljning pga att dom ska stänga butiken. Väldigt synd...var ska man nu köpa sina pysselsaker? Handlade iaf inte så mycket som jag trodde, men lite grann blev det. Passade på att köpa lite nytt, men kände samtidigt att jag har ganska mycket hemma just nu.
Fortsatte till Bokhandeln där jag tittade efter pocketböcker. Jo, jag har ju några olästa böcker hemma, men var ändå sugen på några nya. Man fick köpa 4 för 3 så jag passade på även där. :)
Sen blev det Apoteket för att köpa solkräm och så avslutade jag på Synoptik för att köpa linsvätska. Fyra för tre där också. :) 



 Laddat upp inför resan. :)


Nu ska jag skriva om min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0