Veckan som gått

Nu har snart ännu en vecka gått och jag har bara en vecka och en dag kvar att jobba, när morgondagen är över, innan jag åker till värmen! Längtar så mycket!
I söndags tog jag och Therese en promenad (men det kanske jag redan har skrivit?)
På måndag kväll gick jag till Adele och Niklas och hälsade på en sväng och blev bjuden på fika.
Efter jobbet på tisdagen fick jag skjuts av Thomas och vi åkte förbi Rena rama verkstan på vägen. Han skulle köpa en ram och jag köpte på mig lite mer pysselsaker i deras utförsäljning.
I går (onsdag) åkte jag och Therese till Färila för att simma. Väldigt skönt avslut på dagen. Nu blir det tyvärr ungefär en månad till nästa gång pga utlandsresa och annat, men sen ska vi vara igång igen.
I morse började jag dagen med att ringa och troligen väcka min hyresvärd för att be henne att gå ut och flytta deras buss, som dom parkerat precis bakom min bil. Hoppas dom lärde sig att inte ställa sig där nåt mer. På jobbet hade jag utbildning som var bra. En hel del som jag kunde, men vi fick bra information som vi inte vetat om sedan tidigare, på grund av lite dålig kommunikation mellan avdelningarna ibland. Jag och Kristin åkte till Finess och åt god lunch. Jag åt bulgursallad med kycklingspett. I kväll blev det en promenad runt Kyrksjön tillsammans med Kristin.

I dag vann dessutom DHL Express SM i telefoni! Woohoo vad vi är bra! Hoppas kollegorna som fick vara på plats har roligt! Lite avundsjuk är man ju måste jag erkänna... Det hade varit roligt att vara med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0