Vietnam!

Idag bokades det en resa till Vietnam! Jag och Caroline åker den 7:e februari, två veckor. Ska bli helt underbart! Men jag har svårt att förstå det. :) Det gick ju ganska snabbt för oss efter att vi började prata om det och det är inte långt tills vi åker, så nu är det saker att fixa ganska snart.
Liten kom-ihåg-lista till mig själv:

- Betala resan (fixat)
- Boka tid för vaccinering
- Boka tid för att vaccinera Zelda
- Boka in Zelda på kattpensionat (därav vaccineringen)
- Växla pengar
- Köpa solskyddskräm och eventuellt någon medicin som kan vara bra att ha med
- Lära mig lite mer om funktionerna på kameran
- Kolla om jag kan ta med någon annan telefon än min iPhone
- Boka tåg till och från Arlanda
- Kolla igenom vilka sommarkläder jag har/kan ha
- Skriva packningslista/packa
- Köpa pocketböcker (har nog hemma så jag klarar mig)

Det är vad jag kommer på nu...kanske kommer fler saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0