Dålig...

Har haft ont i magen i dag också. Undrar vad det beror på... Är inte alls på träningshumör... Och nu spöregnar det också.
Dessutom är jag jättetrött. Förstår inte vad det är men jag är trött typ hela tiden. Det är så jobbigt att ta sig upp på morgnarna. Till och med i dag när jag hade sovmorgon och började 10.00 var det lika tungt. I en och en halv vecka har jag inte hunnit cykla till jobbet. Jag har varit tvungen att ta bilen för att komma i tid. Och det är fyra långa veckor kvar till semester!
 
I morgon är det dags... Då får jag veta om jag kommer in på skolan.
 
Och nu är det bokat och klart. Jag, Malena och Therese ska hoppa fallskärm! Känns läskigt, häftigt och spännande! En dröm som går i uppfyllelse. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0