Finally friday!

Då var det fredag och helg igen! Tre veckor till semester...
Efter att ha cyklat till jobbet (uppenbarligen) och börjat jobba klockan 7.00 så blev vi bjudna på jättegod smörgåstårta på jobbet. Det blev dagens lunch för mig. Mums! Slutade jobba klockan 15.00, himla skönt!
Ska ta en dusch strax och göra mig i ordning lite för en middag på Järnvägs med Adéle. Trevligt ska det bli! Är ganska trött, för jag sov lite dåligt i natt, så det blir nog ingen sen kväll för mig.
Har inte några bestämda planer i helgen vilket känns skönt. Jag vill bara göra det jag känner för. Eller, egentligen blir det väl till att rensa lite i förrådet om det inte är jättebra väder. Ska nog även åka till Anna och fotografera lite mer. Hennes dotter vill ju också vara med på bilder på hemsidan och hon var inte hemma förra gången jag var där.
Det är jätteroligt att fota och ännu roligare blir det när man får så fina kommentarer från folk! Då blir jag ännu mer sugen på att utveckla det och kanske kunna jobba med det. Åtminstone som ett extraknäck. :)
 
 
Här kan ni besöka Annas hemsida. Dom gör ett väldigt fint jobb med att ta emot framför allt hundar, men även katter, som behöver nya hem. Medan dom får bo hos Annas familj så letar dom en ny lämplig husse eller matte. Dessutom är dom himla duktiga på att få pli på lite "olydiga" hundar. Det säger ju ganska mycket om jag som är hundrädd vågar stå på gården med sex hundar springandes omkring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0