Fredag

I morse trodde jag faktiskt att jag skulle hinna cykla till jobbet, trots att jag började kl. 7.00. Jobbet bjöd på frukost så man sparade ju lite tid då. Jag tog till och med cykeln och cyklade iväg mot jobbet. Men när jag hade kommit ut på vägen så insåg jag en sak...jag hade glömt att borsta tänderna! Ha ha, så jag cyklade hem igen och sprang upp och fixade det. :) Då var det bara att ta bilen sen.
Man är verkligen en rutinmänniska på morgonen. Jag borstar ju tänderna efter frukosten och det var nog därför jag glömde det i dag när vi fick frukost på jobbet.
 
I dag lämnade jag in min tjänstledighetsansökan. :)
 
Nu ska jag gå till Adéle och umgås.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0