Friday night

Oj, nu är jag verkligen trött... Ska strax sova. Sverige har kommit in på arenan i OS-invigningen så jag orkar nog inte titta mer.
Har haft en trevlig eftermiddag och kväll. Slutade ju jobba klockan 15.00 och åkte då direkt till Caroline. Vi satt ute på en filt och pratade. Efter cirka tre timmar åkte vi och åt middag. Vi åt vietnamesiskt. :) Lite nostalgi skulle man kunna säga eftersom det var vi två som var i Vietnam i februari, men det var inte riktigt samma typ av mat som vi åt där ändå. Men det var gott! Jag visste inte ens att det fanns vietnamesisk mat här i Ljusdal. :) Det är typ en vägkrog så dom har ju även hamburgare och kötträtter och lite annat blandat, så man förknippar dom ju kanske inte med vietnamesiskt.
Sen åkte vi och spelade minigolf i folkparken. Kul! Det började jättedåligt för mig och jättebra för Caroline, sen vände det för oss båda och jag avslutade jättebra med två hole-in-one! Så jag vann till slut. :) Åkte sen hem så jag fick tvätta av mig lite och byta om efter en jobbdag och gick sen vidare till Adéle och Niklas där vi satt och pratade ett tag och drack lite vin. Väldigt trevligt!
Nu är det som sagt dags att sova. Ser fram emot en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0