Helgen

Då var helgen över och jag ska snart sova, eftersom jag börjar jobba 7.00 i morgon.
I går gick jag och Caroline på köpingen en sväng. Vi kikade i affärer, men hittade inget att handla, förutom på Systemet och på Finess där vi köpte glass. :)
När jag kom hem var det dags att börja göra sig i ordning för kvällen. Det blev inte riktigt som vi hade planerat, bland annat för att det började ösregna. Så jag åkte till Caroline där vi grillade köttet vi hade köpt. Sen åkte vi hem till mig och åt middag och förfestade. Maria, en kompis till Caroline, kom också lite senare.
Vi gick sen till Stadt där vi satt på uteterassen och pratade och senare dansade loss till Swingfly som var dj och även sjöng några av sina låtar. Himla bra partymusik gör han!
Vi tre och en jobbarkompis till mig som även Maria kände gick hem till mig för en kortare efterfest medan dom väntade på taxi. Trevlig kväll var det, trots vädret!
 
I dag har jag suttit ute på balkongen och läst, så jag har fått lite färg. På eftermiddagen har jag tittat på OS och en film.
Nu är det dags att förbereda sig för min näst sista jobbvecka innan semester och typ innan jag slutar. :) Har ju bara två dagar kvar att jobba efter semestern.
Så skönt att allt har löst sig nu med lägenhet och allt! Det kommer nog att bli bra det här. :) Men vi har lite trixande och planerande framför oss för att få ihop allt med flytten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0