Mysig helg med bästa vännen

Jag tog joggingturen i går innan Sandra kom. Vi gick aldrig upp på Järvsöklack. Sandra kom lite senare så vi gick och köpte pizza och godis och satt här och pratade. Jag hade lite barrensning kan man säga, inte för att jag hade så mycket. Det var just därför jag rensade det som fanns, eftersom jag inte hade varit på Systemet. :) Lika bra att få slut på några flaskor som det ändå var lite kvar i. Jag försöker att rensa både skåp och kyl/frys nu inför flytten.
 
Jag och Sandra gick vidare på Järnvägs på kvällen. Det var ganska kul ute, fram till slutet av kvällen då en vakt ville prata med Sandra och påstod att hon hade dragit i sladdar på scenen. Tydligen hade personalen sett henne göra det, men det enda hon gjorde var att ställa sin väska där. Däremot var det en kille som typ ramlade över hennes väska på scenen, men det hade dom visst helt missat. Riktigt tråkigt att bli anklagad för nåt man inte gjort, speciellt när vi var två av dom lugnaste personerna där. Det enda vi gjorde var att dansa och att bli nerspillda av fulla människor som inte kan hålla i ett glas eller en flaska utan att hälla ut hälften av innehållet.
Så vi gick därifrån direkt efter "vaktincidenten".
 
Hon sov över hos mig och i dag tog vi en liten picknick. Mys. :) Jag passade på att fotografera lite. Fick en sån fin bild på Sandra!
 
 
    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0