Not my cup of tea

I morse började jag jobba 7.00. Gillar egentligen inte att börja tidigt på måndagar. Gör det hellre i slutet av veckan när man närmar sig helgen. Men det gick ganska bra ändå. Det var ju skönt att sluta tidigt också. :) Men risken är ju att man är tröttare under veckan sen...
Efter jobbet tog jag en joggingtur. Det kändes väldigt tungt i dag, som så många andra dagar. Tunga ben, mjölksyra och det kändes långsamt. Men det blev bara ca 15 sekunder långsammare än sist. Återigen var jag bara glad att orka jogga hela vägen.
Sen blev det middag och så tänkte jag få lite saker gjorda, men så blev det inte. Jag har kollat på OS och suttit framför datorn. Bland annat har jag läst igenom alla dokument jag fått från skolan och registrerat mig på deras hemsida. Så nu har jag en studentmailadress och om några dagar får jag universitetskortet. :) Jag har dessutom kollat igenom schemat för första terminen. Känns spännande och nervöst. Det är nära nu... En månad kvar på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0