Onsdag

I morse hade jag sovmorgon och började klockan tio. Ändå var jag så trött... Men nu är det ju snart helg igen.
En kund gjorde min dag lite i dag. När vi hade avslutat samtalet, men innan han hade lagt på luren, sa han till en av sina kollegor "Det där var en hjälpsam DHL:are". Kul! :) Det blir ju extra roligt att höra sånt, när dom säger det till någon annan utan att jag egentligen skulle höra.
I dag gjorde jag det som jag har tänkt sluta med egentligen, att jobba över frivilligt för att jag är mån om kunderna. Jag stannade kvar en kvart för att svara på några mail som behövde besvaras i dag. Får väl se om man får ett tack i morgon...
 
Efter jobbet gick jag och åt middag på kinarestaurangen med Anna. God mat och trevligt att sitta och prata lite. Det var längesen jag och Anna träffades på tu man hand. Det blir ju alltid en del jobbsnack, men det är ju skönt att prata av sig om det också.
 
Sen gick jag på Prix och handlade. Köpte mat och snacks till på lördag när jag, Erika och Kristin ska iväg på en liten husvagnstripp. Det ser inte bra ut för vikten, som jag skulle vilja få ner något kg. :) Det får bli lite hårdare nästa vecka i stället!
 
Önskar att jag var ledig nu när det är så fina, ljusa kvällar. Jag vill ut och fotografera när det börjar mörkna lite, men det blir ju alldeles för sent. I går var månen så fin t.ex. Ska i alla fall försöka ta någon cykeltur till veckan och ta med kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0