Tisdag

I morse hann jag äntligen cykla till jobbet. Vi blev bjudna på frukost på jobbet igen så jag sparade lite tid där. I dag kom jag dessutom ihåg att borsta tänderna innan jag cyklade iväg. :)
Jag planerade dagen bra och åt något på mina fikaraster, så efter jobbet kunde jag åka och springa före middagen. Det blir lite lättare att komma iväg då. Skönt att komma iväg, för nu var det ju nästan två veckor sen. Men det kändes väldigt tungt i dag. Benen var otroligt stumma. Men trots det hade jag en lite bättre tid än förrförra gången, alltså min näst bästa tid. Förra gången hade jag ju en ganska mycket bättre tid så den orkade jag inte slå nu.
 
Jag hade tänkt lägga ut några av bilderna jag tog på Emma och Joakim, men tyvärr hinner jag inte det nu. Måste gå och lägga mig. Jag vill ju även ha lite tid att välja ut dom bästa bilderna och att redigera dom.
I morgon ska jag nog hinna med det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0