Träning

Då var ännu en dag till ända och man är en dag närmare att kunna räkna ner till två veckor till semester. :) Då känns det inte så långt längre...
Det har varit lite lugnare på jobbet i dag. Skönt. Tidigare måndagar i sommar har varit hektiska på förmiddagarna.
Efter jobbet tog jag en joggingrunda igen, trots att jag kände av lite huvudvärk. Men jag kände faktiskt inte av den under tiden jag joggade. Det kom tillbaka lite efteråt. Jag tog ju förstås 3,5 km-rundan igen och försökte öka farten lite. Återigen klarade jag att joggade hela vägen och jag tror faktiskt att jag minskade tiden med cirka två minuter. :) Jag glömde tyvärr klockan förra gången så jag fick ta en ungefärlig tid utifrån klockan i bilen, vilket är lite svårt.
 
Nu ska jag göra mig klar för sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0