Träningstorsdag

I dag jobbade jag till 18.00. Hade tänkt åka och springa direkt så jag hade det gjort, men jag glömde att äta nån frukt på fikarasten så när jag slutade var jag för hungrig för att träna. Det blev middag först och sen vänta på att maten skulle lägga sig, så kvart över åtta åkte jag iväg. Skönt att ändå ta sig iväg, trots att det blir lite småsent.
Det var min tolfte joggingrunda sen jag började och det känns bra! Det är definitivt rekord för mig. :) Annars brukar det väl bli kanske fem joggingrundor innan jag lägger av. Jag lyckades sänka tiden lite till också, trots att det kändes tungt i dag.
 
Nu är det snart helg igen! I dag är det precis två veckor kvar till semester, eftersom jag är ledig fredagen också på min sista vecka. I morgon jobbar jag 7-15. Härligt att sluta tidigt på fredagar. Ska nog försöka hitta på nåt i morgon kväll och även på lördag kväll. Det är ju även OS-invigningen i morgon som jag skulle vilja se.
 
Undrar om man kan vinna en glass i morgon också. :) Men det är ju inte så bra egentligen när man försöker att dra ner på onyttigheter. Men vinner man så vinner man! Vi ska i alla fall bli bjudna på jordgubbar och glass på jobbet. Mums! Jordgubbar tre gånger under en vecka! I går blev vi nämligen bjudna på tacos till middag och jordgubbar och grädde till efterrätt hos Sophia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0