Ytterligare träning

Man kan väl säga att det blev ett träningspass i dag också. Jag åkte hem till mamma och pappa och tvättade bilen. Pappa är inte hemma så jag gjorde allt själv vilket kanske kommer att kännas i armarna i morgon. Fick ta i ordentligt. :) Det är en massa små svarta prickar på bilen som jag inte vet var dom kommer ifrån och det är väldigt jobbigt att försöka få bort dom. Det blev mycket kvar men ändå fick jag bort mycket också. Det blev i alla fall stor skillnad, så skitig som bilen var. :) Skönt att ha det gjort.
Jag blev dessutom bjuden på middag av mamma. Jag hade beställt palt (gjort på paltbröd) och fläsk. Det var så längesen jag åt det! Gott var det. :) Fick även jordgubbar till efterrätt. Mums!
Nej, då var det dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0