Helg

Då var det helg! Skönt! Bara två veckor kvar nu tills jag vet om jag kommit in på skolan.
I dag ska Sandra komma. Får se vad vi hittar på. Eventuellt går vi upp på Järvsöklack, om det inte börjar regna igen.
 
När det gäller träning så har det tyvärr inte blivit någon mer joggingtur den här veckan, sen i tisdags. Tänkte springa i torsdags men jag slutade 19.00 och kände att det blev lite sent. Jag skulle även gå och handla lite efter jobbet. Tänkte i stället springa i går eftersom jag slutade 15.45, men då regnade det. Jag väntade en stund för att se om det blev bättre och när jag precis bestämt mig för att åka iväg, så tittade jag ut och det regnade ännu mer. Dessutom var jag hungrig. Så i helgen ska jag springa. Det blir nog i morgon.
 
Vi hade ganska lugnt i går med bra siffror på jobbet, så jag frågade om jag fick slutade 15.00 i stället och ta ut lite komp, så jag fick ännu mer tid för städning och träning som jag hade planerat. Jag har några timmar att ta ut och det kanske inte kommer så många fler chanser för att ta ut dom nu under sommaren. Nog för att det är bra att få det i pengar sen när jag ska plugga, men när jag ändå har tid så kan det ju vara skönt att sluta lite tidigare.
Tyvärr fick jag inte göra det i går. Dom vågade inte chansa för det var lite för lite folk den timmen. Förstår självklart varför, men det känns bara trist när man i stort sett aldrig frågar annars. Under dom sex åren jag jobbat där kan man nog räkna på en hand hur många gånger jag har frågat om jag får sluta lite tidigare. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0