Ny vecka

Efter en väldigt slö lördag då jag bara var hemma hela dagen och hann med att titta på tre filmer så blev det en lite bättre söndag. Tog en joggingtur och åkte sen till Sandra och spenderade några timmar där. Vi gjorde middag och som vanligt blev det både en onyttigare och senare kväll än det borde ha blivit. :) Men trevligt som alltid var det och vi kunde till och med sitta ute på altanen på kvällen. Härligt!
I dag har jag varit ganska trött, men det har gått bra att jobba eftersom jag fortfarande är ute och hjälper de nya, samtidigt som jag försöker att göra en del annat också. Men nu är det sista veckan med detta, sen är det tillbaka till att sitta i telefon. Det känns ju tråkigt, men samtidigt kan jag räkna ner tills jag slutar så då blir det lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0