Baktävling

Jag har länge tänkt att det skulle vara roligt om det fanns en baktävling på tv också och inte bara matlagningstävlingar. Jag har också tänkt att det skulle vara roligt att söka till en sån tävling. Nu har det kommit ett sånt program på Sjuan och man kan söka till det nu. :) Men jag känner att jag inte är tillräckligt duktig för att vara med. Jag tror att man ska kunna grunderna bättre och kunna göra vissa baskakor utan recept. Det är där mina kunskaper brister. Jag måste ha recept. Jag kan inte ens göra en sockerkaka utan recept. Men kanske nästa gång, om det blir fler säsonger. :) Jag får väl träna lite tills dess.

Kommentarer
Postat av: Jon

Sök! :)

2012-03-03 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0