Lördag-söndag

Klockan halv sex på lördagen kom jag hem. Skyndade mig att ta en dusch och packa det sista. Sen hämtade jag upp och Kristin och åkte vidare till Erika, där hon och Anna väntade.
Vi satte oss och pratade en stund innan Erika fixade varma mackor. Gott! Sen blev det en massa jobbsnack. :) Det blir ju lätt så när alla jobbar på samma jobb. Man hinner inte prata av sig så mycket där. Vi hann även med att prata om en massa annat. Sen satte vi oss och spelade tv-spel, Mario Cart. Himla roligt! Vet inte hur många timmar det blev till slut. :) Kristin var så himla bra så vi andra bestämde att vi inte skulle lägga oss förrän vi slagit henne! När vi nästan givit upp och var på väg att sova ändå, så tog jag och Kristin en sista "match" och jag lyckades vinna!!
Klockan hann bli nästan fyra (efter tidsomställningen) innan vi alla somnade hemma hos Erika.
Runt tio tror jag vi vaknade. Vi gjorde i ordning en lyxig och god frukost och hann med att sitta och prata lite innan det var dags att åka hem.

  
  


När vi kom till Ljusdal tog jag och Kristin en promenad runt kyrksjön.
Senare åkte jag till mamma och pappa där det var grillpremiär!

En riktigt rolig helg har det varit! Det känns lite nu, när man är ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0