Melodifestival och kinamat

Idag har jag haft en mysig dag med bästa vännerna. Jag och Kristin var på köpingen. Vi blev klara snabbt med vårat ärende och avslutade med fika på Finess.
Sen kom Sandra och vi två beställde kinamat. Vi lyxade till det med trerätters. Räkchips och pekingsoppa, fyra små rätter och friterade bananer med glass. Vi invigde mina ätpinnar från Vietnam och det gick ganska bra, även om vi gick över till vanliga bestick efter ett tag. :)
Vi hade även köpt hem grönsaker och dip men orkade inget mer efter maten.
Vi kollade på Melodifestivalen och rätt låt vann! Sen tittade vi på Jägarna 2. Den var bra! Vi var väldigt inne i den och tyckte att vi hade kunnat leda utredningen istället för poliserna som inte fattade nånting. ;)
En rolig kväll, som vanligt när jag är med Sandra. Vi skrattar mest hela tiden. :)
En sen kväll även ikväll... Inte för att det gör nåt när man är med vänner.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0