Tjejsnack och middag

Kom hem för en stund sen efter en kväll hos Sophia, tillsammans med Kristin. Vi blev bjudna på jättegod trerätters middag med älgstek till varmrätt. Mums! Vi fick till och med en varsin matlåda med oss! Lyx! Sen satt vi och pratade oavbrutet i några timmar. :) Vi insåg när vi åkte hem att vi hade varit där lika länge som en arbetsdag ungefär, 7,5 timmar! Vi pratade bland annat om spöken och övernaturliga saker. Nu är jag lite hispig och reagerar på varenda ljud! Dumt att skrämma upp sig själv. :) Det är så spännande och intressant att höra såna historier, men jag skulle nog bli livrädd om jag var med om något själv! Och annars då, sen sist... Minns inte när jag skrev senast. Förra helgen tog jag det bara lugnt och var hemma. Var förkyld så jag ville inte vara ute och anstränga mig så mycket. Skönt med en lugn helg. I onsdags var jag och Therese iväg och simmade. Annars har det inte hänt så mycket. Men nu är det dags att försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0