Tröttis

Den här veckan har varit tung...jag har varit så otroligt trött. Så går det när man ska ha roligt. :) Ska bli skönt med helg. Får hoppas att mamma och pappa låter mig sova lite. Vi ska ju åka ner till Emma och Jocke och hälsa på. Ska bli så roligt och mysigt! Och jag längtar jättemycket till att träffa Zelda! Har aldrig varit ifrån henne så här länge, nästan två månader. På söndag får hon följa med hem till Ljusdal. Jag vet inte om hon gillar det, för hon har nog haft det himla bra där! Framför allt vill hon väl inte åka bil igen. :)

När arbetsdagen är över i morgon så har ett kvartal gått av det här året. Det känns som att jag kan börja räkna ner lite nu. Efter ännu ett kvartal har jag bara två månader kvar på jobbet, varav 3,5 vecka består av semester. När april har gått så är vi halvvägs till september, räknat från början av året. Jag är så less på jobbet nu så det känns bra att ha något att räkna ner till.

Nej, nu ska jag göra mig klar för sängen, så man kanske somnar någorlunda i god tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0