Grey´s

Trodde nästan att jag skulle missa Grey´s anatomy i dag. När jag satt och tittade på tv så försvann helt plötsligt bilden och det stog att kanalen inte ingick i abonnemanget. Så stog det på alla kanaler. Jag väntade ca 1,5 timme, men sen ringde jag hyresvärden och frågade om dom hade samma problem. Dom hade inte märkt något, men det var samma fel hos dom, så dom skulle ringa och kolla. Strax efter kom det igång igen. Tur! :) Men det går ju i repris också, men jag hade sett fram emot att se det i kväll.

När jag väntade på att det skulle komma igång så satte jag mig och tittade på TV4 play i stället. Kollade på ett avsnitt av På bar gärning. Jag har bara sett två avsnitt men det är intressant. Det handlar om att se vilka som säger ifrån när dom ser någon bete sig illa eller så. Dom iscensätter olika scenarion och filmar det, för att se hur många som ingriper. Det är hemskt att inte fler gör det i vissa lägen. I det senaste avsnittet handlade det bland annat om barn som mobbar och det var bara två som ingrep på något sätt.

När jag var på Prix i dag så gick jag förbi en ny Marabou chokladkaka och ni kanske vet att jag är svag för nyheter. :) Jag blir ju alltid så sugen på att testa dom! Så självklart köpte jag med mig den hem, Marabou Jordgubb. Mums! I och för sig tror jag det är ungefär som den som kom förra året som hette Sommar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0