Otur

Den här dagen började inte bra. Först fungerade inte ett program jag skulle visa på utbildningen. Sen lyckades jag slå av en nagel. Aj aj... Inte skönt, även om det gör mer ont efteråt än just när det hände.
Efteråt har i alla fall dagen varit lite bättre. Jag satt t.ex. ute och åt lunch för första gången i år. Det var riktigt skönt väder i dag!
Tyvärr är jag fortfarande förkyld så det får bli en till lugn kväll. Hoppas jag mår bra i helgen så jag kan göra precis vad jag vill. Träna, vara ute och fotografera, ta en fika eller nåt annat i finvädret. Nån som är sugen på picknick kanske?

Både förra onsdagen och i kväll har det blivit något fel på tv-kanalerna, precis den dagen när det är Grey´s anatomy. Men förra gången ringde jag hyresvärden som ringde tv-bolaget och då fungerade det igen, så jag får väl ringa dom ikväll igen om inte kanalerna kommer tillbaka av sig själv. Men det är ju bara så himla trist att sitta och kolla på tv och så försvinner helt plötsligt bilden. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0