Produktiv

I dag har jag varit duktig och städat. Köket fick sig en omgång bland annat. Sen bakade jag hallongömmor. Hade även tänkt göra chokladbollar, men i stället slängde jag den havregryn jag hade. Bäst före-datumet var i juli 2009. :) Nog för att sånt håller mycket längre, men det kändes lite i det längsta laget. Det märks att jag använder havregryn väldigt sällan! Havregrynsgröt är ingen favorit. :) 



Efteråt hade jag tänkt ta en promenad, men jag var så trött i benen! Dessutom var klockan ganska mycket så det började bli dags att laga middag. Så tyvärr har jag inte varit ute i finvädret nånting i dag. Jag hoppas det blir bra väder i helgen, för då har jag inga måsten utan kan göra precis vad jag känner för. :)
Till middag blev det kycklingwok.


Kommentarer
Postat av: Karin olsson

Dessvärre hotar dom med 1dm nysnö till helgen.. Inte roligt! Nu vill vi ha vår :)

2012-05-02 @ 06:58:03
URL: http://kolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0