Pyssel

I dag träffades pysselgänget för att vara lite kreativa. Jag gjorde kort. Det blev bara två stycken. Jag tror vi spenderade mest tid i köket med att äta och prata. Först åt vi en god köttfärspaj. Sen satt vi kvar och pratade, tills det var dags för efterrätten som vi intog utomhus. Ananaspaj med vaniljglass. Mums!

När jag kom hem kände jag mig så mätt så jag tänkte att jag inte orkar någon middag. Då tog jag fram godispåsen med det som var kvar sen i går. Himla dumt egentligen. Varför spara till nästa helg? I stället tänker jag att jag äter upp det där, så jag kan försöka vara nyttig till veckan. Får se hur det går. Jag kör nån typ av varannan-vecka-metod tror jag. Men den fungerar inte så bra kan jag upplysa er om. Det händer inte mycket på vågen då... Men det konstiga är ju ändå att den veckan jag inte åt något onyttigt typ så vägde jag mer efteråt, än när jag bara lever som vanligt och äter nåt om jag känner för det.

Men jag måste i alla fall försöka komma igång med träningen. Skulle vilja testa lite löpträning igen och köra typ backträning, intervallträning och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0