Vacation

Nu är halva veckan gjord, men för min del kan man säga att hela veckan är gjord för nu har jag semester i en vecka. :) Skönt! Åker till Köpenhamn i morgon bitti och kommer hem på onsdag.
Kommer nog inte att blogga så mycket. Det kommer att bli en hel del festande eftersom det är en festival där som pågår hela veckan, både dag och natt. Får väl se om jag orkar med dom andras tempo! :) Kommer även att få träna en hel del på min engelska, eftersom det är olika nationaliteter med. Caroline, som jag ska hälsa på, bor med en turkisk tjej som inte pratar svenska eller danska, så det blir engelska även hemma, trots att vi andra är svenskar. Två andra svenskar kommer också att bo där. Men det kommer nog att bli en rolig helg!
Det är lite svårt att packa, för man vet inte vad det blir för väder och dessutom ska man ju vara ute både på dagarna och kvällarna och behöver olika kläduppsättningar. Det känns som att jag packat jättemycket, samtidigt som jag är rädd att ha med för lite kläder. Men det blir nog bra...

I går var jag hos Adele och Niklas och fick höra om deras resa i USA. Så kul att höra vad dom har gjort och få se bilderna. Det blev en lite sen kväll, men det var det ju värt. :) Jag hade ju dessutom bara en arbetsdag kvar.

Men nu ska jag göra klart allt så jag kan gå och lägga mig snart.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ha det nu så himla bra!! Och ta hand om dig :-) Kramen!

2012-05-31 @ 10:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0