Äntligen

I dag var det bara att läsa igenom tentan, maila den till mig själv, öppna den på den andra datorn som jag kan skriva ut från, fixa till den och så skriva ut. Lite krångligt att skriva på en dator men inte kunna skriva ut. Tydligen finns inga drivrutiner till min skrivare för Mac. :/ Får se om jag hittar nån lösning. När jag var klar gick jag och tränade. Det var på tiden! Skönt att komma iväg och svettas lite. I morgon ska hemtentan lämnas in... Får inte sova för länge, inte missa tunnelbanan, inga förseningar får det vara i tågtrafiken för vi kan bara lämna in den under 25 minuter. Är vi för sena så bedöms den inte. Men jag ska vara där i god tid har jag tänkt. Direkt efteråt börjar nästa kurs. Sista kursen den här terminen, förutom projektarbetet som vi hållit på med hela tiden. Tre veckor kvar i skolan innan jul. :) Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0