Dåligt med träning nu

Jag har ju inte tränat på över två veckor nu av olika anledningar. I dag skulle jag äntligen ta mig iväg på ett Bodycombat-pass, men då visar det sig att det inte är något i kväll. :/ Typiskt... Antagligen är det bara inställt i kväll. Jag hoppas det, så de inte har tagit bort det på grund av för få deltagare. 
Men jag såg att det även var en vikarie på passet efter, vilket brukar ledas av samma kille som Bodycombat, så de har nog inte lyckats hitta någon vikarie för det bara. 
 
I dag har det varit föreläsning och sen har jag suttit hemma och pluggat i några timmar. Nu har jag börjat på hemtentan, men jag räknar med att sitta hela helgen också med den. Jag ska verkligen kämpa med den och försöka få ihop något bra, men jag är glad bara jag blir godkänd. Jobba hårt måste jag ändå göra med den, eftersom jag har svårt att förstå det vi läser just nu. Det är svårt att tänka sig i förväg hur många sätt man kan analysera en text på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0