En bra måndag

Den här måndagen började med föreläsning på skolan. Efteråt satt jag kvar och åt lunch. Klockan två tog jag bussen från skolan mot Kungsholmen. Där skulle jag till Linas jobb för en anställningsintervju. Det gick bra och intervjun var ganska kort. Han verkade redan ha bestämt sig... Jag får börja jobba extra där så länge jag blir godkänd för det. De måste kolla mina register för att se att jag är lämplig för att jobba hos dem, eftersom de har så hög säkerhet. Jag skulle bli förvånad om det fanns något som gjorde att jag inte får börja där. Efter intervjun väntade jag in Lina som snart skulle sluta jobba. Då åkte vi mot Liljeholmen eftersom hon och Marcus skulle bjuda på middag. Det bjöds på jättegod lax, broccoli- och blomkålspuré, sparris, suger snaps och vin. Till efterrätt blev det glass med hallon. Förutom oss tre var även en annan vän till dem där, en kille från Ljusdal som jag inte känner sen tidigare. Jättetrevlig var han också, så det var en bra kväll med mycket gott och trevligt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0