Friend day

I går passade jag på att träffa några vänner. Jag träffade först Kristin och Sophia på köpingen. Vi gick och fikade och blev sittande i omkring tre timmar. Sen åkte jag och Kristin till Erika för att titta på lägenheten, som hon tog över efter mig. Kändes lite konstigt att komma in där, men hon har fått det jättefint! Precis när vi var på väg att åka kom Anna dit så jag hann även träffa henne lite snabbt. Skjutsade hem Kristin och åkte till Adéle. Vi satt och pratade i ca en timme. Därefter åkte jag till Sandra och barnen, där det bjöds på tacos. Gott! Kom dit klockan sex och åkte hem nästan halv två på natten!
När jag körde genom Ljusdal strax innan krogarna skulle stänga insåg jag hur öde det är i Ljusdal! Jag såg två personer ute! Annat är det i Stockholm. :)
En bra dag var det i alla fall. :) Kul att träffa vännerna som man inte sett på ca 2,5 månad.
 
I dag har vi inte hunnit göra så mycket innan det var dags att åka mot Stockholm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0