Helg

I går sov jag länge. Klev upp, gjorde mig i ordning och åkte in till stan och mötte Emma, pappa och Vilgot. Vi gick och fikade. En stund senare kom mamma och mötte oss, efter att ha varit på möte/kurs med jobbet. Då åkte vi hem till Emma och Jocke, men Jocke var på annat håll under lördagen. Lite senare gick vi ut och åt middag, sen hem för att titta på Så mycket bättre. 
I dag har jag bara varit hemma. Kollat lite på tv och pluggat. Det är tråkig läsning i den här kursen och jag har haft svårt att hitta motivationen. Nu är det bara en vecka kvar av den. 
Jag räknade ut att det bara är fyra veckor kvar i skolan det här året! Det är ju ingenting! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0