Helgen

Gårdagen spenderades först hemma i tv-soffan framför reprisen av X-Factor, sen en sväng på stan och så hos Emma, Jocke och Vilgot på eftermiddagen/kvällen. 
I dag har jag och Lina gått på stan, tillsammans med lilla Jack som fick åka i vagnen. Jag hittade ett par svarta jeansleggings som jag köpte, eftersom mina tidigare hade fått ett hål i skrevet så jag fick slänga dem. Jag hittade även en present till pappa och en liten julklapp. Vi avslutade med en god lunch. Jag var riktigt sugen på att smaka deras bakverk också, men jag hoppade över det. Ibland är det bra att ha låg inkomst...man tänker en extra gång innan man handlar onödiga saker. Som när jag var på Hemköp i eftermiddags, då jag höll i en mörk choklad men bestämde mig för att lägga tillbaka den. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0