Jobb!

Ja, då var det klart att jag ska börja jobba på Linas jobb! :) Woohoo! Så skönt att börja tjäna lite pengar. Inte kunde jag väl tro att jag skulle hamna på en kundtjänst igen. Det var ju liksom det jag ville bort ifrån. Men som extrajobb funkar det ju bra. Det är ju i alla fall något jag kan, även om jag inte kan just det här jobbet. Än så länge... Sen blir det nog roligare när det är något nytt, där man inte hunnit höra precis allt gång på gång... Förklarat samma saker tusen gånger. Jag litar ju på Lina också när hon säger att det är roligt. :) Det ska bli spännande! Och lite nervöst såklart... Nu ska man liksom ta det där första samtalet igen...det som man bävar för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0