Sista lediga dagen

Ja, då var det snart dags för allvaret igen. I dag var den sista lediga dagen som jag verkligen kan vara ledig. Jag startade dagen med ännu en sovmorgon och lite tv-tittande när jag åt frukost. Sen diskade jag... Varför ska det vara så svårt att diska undan allt direkt när man använt något, så det inte blir fulla diskbänken varje gång? 
På eftermiddagen gick jag och körde ett gym-pass. 
Dessutom sökte jag extrajobb på samma företag som Lina jobbar på och jag har redan blivit kallad till intervju. :) Hoppas jag får börja jobba där! Tyvärr hade jag fått tid för intervju när jag inte kan komma, så jag hoppas han hittar någon tid nästa vecka i stället som passar. 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men vad spännande!!! Vad är det för jobb? :)

Svar: Det är kundtjänst för ett säkerhetsföretag. :)
Lena

2012-11-06 @ 09:29:19
Postat av: Kristin

Det lät intressant! :) Håller tummar och tår för att det går bra på intervjun :)

2012-11-07 @ 10:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0