Slapp vecka

Jag har inte skrivit på några dagar nu...det har helt enkelt inte hänt så mycket. Vi var lediga tisdag, onsdag och torsdag. De första två dagarna var jag bara hemma. Pluggade lite och slappade lite för mycket. :) I går (torsdag) åkte jag till Emma och Vilgot (Jocke var ju på jobbet). Vi tog en liten promenad till Fruängen och fikade och handlade. Sen gick vi hem och en stund senare kom Jocke hem. Ännu lite senare kom mamma och pappa. Jag hämtade upp dem vid tunnelbanan medan Emma och Jocke lagade mat och passade Vilgot. Så blev det middag och lite kvällsmys med hela familjen.

I dag har vi haft en föreläsning. Det känns nästan konstigt att åka till skolan när man har varit "ledig" så länge. Dessutom är det ju konstigt att det är helg nu. :) En stund efter att jag kommit hem igen tog jag en promenad runt en av sjöarna i Sundbyberg. Jag hade tänkt plugga men kände att jag behövde komma ut och röra på mig och få lite luft. Tog med mig kameran och fotograferade fåglarna. Efter ett tag blev det lite mörkt så det var lite svårt att få bra bilder, men några fick jag. :) En bild har jag redigerat...gissar att det syns vilken. Tyvärr är den lite suddig men jag tyckte den var lite rolig så den får vara med ändå.


Sundbybergs kyrka
 
Min gata i stan. :) Jag bor i huset till vänster. I huset nedanför har jag min närmsta affär och nedanför det huset ser man tågstationen.

Kommentarer
Postat av: Kristinen

Men vilka bilder Lena! Jättefina och mysiga. Du blir ju bara grymmare och grymmare på att fotografera :) Kram

Svar: Men tack så mycket snälla du!! Kram!
Lena

2012-11-17 @ 08:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0