Tentaplugg

I dag sov jag ut ordentligt. Jag har varit så trött i veckan så det var nog behövligt. Sen tog det av någon anledning en stund innan jag kom i gång med pluggandet. Tror klockan var runt ett när jag satte mig och läste lite kurslitteratur. Vid tretiden satte jag mig sen och skrev på hemtentan. Har suttit och skrivit till klockan åtta i kväll, med en middagspaus. Jag har skrivit knappt två sidor och har en hel del kvar fortfarande. Det känns i alla fall lite bättre nu, än vad det gjorde för några dagar sen då jag inte fattade nånting och inte förstog hur jag skulle få ihop nån analys alls. 
Nu är det Så mycket bättre och sen blir det nog nån film som går på tv. I morgon ska jag försöka kliva upp lite tidigare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0