Workout!

Dagen har bestått av en föreläsning och inte så mycket mer. Pannkaka till middag, vilket kanske inte är den bästa uppladdningen inför träning, men det gick bra. Pannkaka har blivit en betydligt vanligare middag hos mig nu...perfekt när man är en fattig student. :) Kanske inte det nyttigaste dock...
Jag hade bokat in mig på ett pass Bodycombat i kväll. När jag kom dit frågade ledaren om jag inte skulle testa Bodybalance också direkt efteråt, som han också leder. Jag tänkte "Okej, varför inte". Så det blev dubbelpass, alltså två timmar i dag. Men bodybalance är ju ett lugnt pass som liknar yoga och pilates så det är ju inte så jobbigt rent konditionsmässigt. Men jag vet inte om det är min typ av träning faktiskt. Jag gillar lite mer fart och fläkt där man verkligen blir trött. Sen passar det kanske inte mig eftersom jag får ont lite här och där. Då menar jag inte i musklerna för att jag tränar dom, för det är ju bra smärta, men jag belastar nog kroppen fel på det hårda underlaget när jag ska försöka göra olika övningar. Handlederna, fötterna, knäna. Svanskotan av situpsen och ryggen och svanskotan av avslappningen. Det låter ju himla konstigt att man får ont av avslappningen i slutet, men det är helt enkelt inte skönt för min kropp att ligga på den tunna mattan på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0